Pardus’un Yarını

Yayınlandı: 15/03/2012 / ozgurlukicin, Pardus

GörselÖnümüzdeki hafta Pardus’un geleceğinin belirleneceği bir çalıştay düzenleniyor. Bende topluluk yöneticisi sıfatımdan dolayı çalıştaya davet edildim.

Çalıştayla ilgili yaptığımız haberlere yapılan yorumlar  çeşitli ; bazıları çalıştaydan umutsuz , bazıları bunun bir dayatma çabası olduğunu düşünüyor, bazıları herşeyin yoluna gireceğini umuyor. Bense bu konuda bir yorum yapmamaya çalışıyorum. Çünkü gelecek henüz yazılmadı. Duruşumuz sonucu etkileyecektir. Ben ve adlarını bildiğim diğer katılımcılar Necdet Yücel ve Zeki Bildirici de inandıklarımızı , olması gerekenleri yani doğruları söyleyeceğiz. Özgür yazılımın özelde de Pardus projesinin  bir paydaşı olarak görevimizi yerine getireceğiz. Karar verici olmayabiliriz ama verilecek kararı belirlemekte etkisi olacak kişiler olduğumuza inanıyorum/inanmalıyız.

Çalıştaya bu düşüncelerle katılacağım. Sonuç ne olursa olsun biz doğru durduk eğer eğriler varsa onları da çalıştay sonrası buradan okuyabilirsiniz.

yorum
  1. Erkan S. dedi ki:

    Linux GNU dünyasında asla ve hiçbir zaman kapalı kapılar ardında davet usulü bir çalıştay düzenlenmemiştir. Bu nedenle bir ilki başarıyorsunuz haberiniz yok.

  2. CraL dedi ki:

    Erkan a katılıyorum

  3. Necdet Yücel dedi ki:

    Pardus Camia Zirvesi de aynı yöntemle yapılmıştı. İki yıl oldu ama hafızalardan silinmiş herhalde.

    Yorum yazanın dünyadan haberi yok.

Yorum bırakın